2010. okt. 22.

Kaktuszok karácsonyra és simán is

(Kaktuszok, illusztráció, Ingres papíron,tus, akvarellceruza, 10,5x10,5 cm)

Ahogy az ablakomban készülődik virágozni a karácsonyi kaktusz, eszembe is jutott ez a rajz. Ez ugyan nem karácsonyi kaktusz, mégis nagyon kedves nekem, ahogy a színek átfutnak a határokon. Ahogy ez a kis növény kivrágzik pont így feszíti szét a határokat... és nézegetni...  hát az egy csoda... nekem. Ezért szerettem volna megosztani veled. 

És ha kitennéd a falra, vagy valaki szívednek kedvesnek ajándékoznád, itt megveheted.

1 megjegyzés:

  1. A karácsonyi kaktuszokat-no és a többit is :)-nagyon szeretem. Olyan még nem fordult elő, hogy nekem kivirítsanak....olyan is ritkán, hogy megmarad nálam. Aki most éldegél, rekord, már 3 éve lakik velem :)
    Egy rokonomnál viszont roskadozik a virágtól...alá kell támasztani, mert volt hogy leszakadtak az ágai...valami egészen fenséges látvány:)
    Köszönöm, hogy felidézted bennem a pompáját! :)

    VálaszTörlés